Jep, tuli tekemispula ja päätin suomentaa erään Virolaisen räppärin KEMOn biisin suomeksi. Ei että mitenkään erityisesti pitäisin tästä muttaa... (PS. Dynamiitti on Virolainen tyttöpändi)

No, sä kyykyssä siinä niin. Räppimies tollane. Laukku housuineen vesiämpärissä. (Ai niinku mitääh?) Hehe. No, kiipeä lavalle ja pane räppiä pikkase tulemaa.

Oo Räppimies! (Oikein hyvä) Oo räppimies! (Melkein) Oo räppimies! (Ja pane nyt:) Oh sä olet kyllä räppimies, mies, mies. Oh, en mä periaatteessa ole räppimies, mies, mies. Kuitenkin olet kova mies, mies mies. Oh, en mä periaatteessa ole edes kova mies, mies, mies. Mutta kun mä liveä teen, niin kansa huutaa je, je je. No miks mä en kuule et kansa huutais, je, je, je. Mutta kaikki mieleen tuli.

Jou, friikit, teitä ei miellytä mun show. Ei istu minun riimit, ja mä olen feikki. Arvaatte et räppään Dynamiitissa, tosiasiassa, täällä sinulle kulta, nyt. Mä panenkin siis I'm sorry, I'm sorry, Ja nyt sit yllätän teitä et hei, hei. Vetäkää mielestänne verhot, ja pankaa kaasu pohjaan, syntykööt nyt sitten värinät. Mä olen nipottaja, kaikki pienet tytöt mua pännii. Laulavat mun laulua, kun ne hiekkalaatikossa leikkii. Ouh, juu, kaikki pienet räppipojat mua tarkkailee vaan, mitä mun pitää tehdä, olenko tehnyt vian. Jama, jama, oikeastaan ei ole edes teidän asia mitä mä haluan tehdä. Arvaatteko että räppään siksi, että saada paljon rahaa? (Mutta sano mulle kuka ei halua saada rahaa) (Aika kovaa kuuluu.. Ei vielä mitään!)

Oh sä olet kyllä räppimies, mies, mies. Oh, en mä periaatteessa ole räppimies, mies, mies. Kuitenkin olet kova mies, mies mies. Oh, en mä periaatteessa ole edes kova mies, mies, mies. Mutta kun mä liveä teen, niin kansa huutaa je, je je. No miks mä en kuule et kansa huutais, je, je, je. Mutta kaikki mieleen tuli. (Voi ei tuli mieleen D: ).

Oh ei räppi ole paha, sydän on mulla kevyt. Teille sanoo haluun, et myös minä olen räppimies, joka omassa Dicossaan sydämmiä murtaa, ja välillä huonovointiseksi ajaa niitä. Multa puuttuu uimapuku. Näytän ulospäin karvaselta peikolta, kuvittele. Pitää eteenpäin liikkua. Olen KEMO joka sanoo rohkeasti: "Tervetuloa mun maailmaan!" Jou, haa. Karvoineni olen joutunut itseni syliin laittamaan. Pliis anteeksi anna. Sulje oma suus, hei fuul. Räpin laki, mun show on oikeastaan aikaisemmin paikkaansa pantu. Etkö aikaisemmin sitä tietänyt? (E-en)

Oo räppimies! (Laula vielä) Oo räppimies! (Laula vielä) Oo räppimies! (Aika kovaa jo..)

Oo, teitä kriitikoita on jo koko lauma (Mitäh?) Vähän niin kuin kiviöljy (Anteeksi toista?) Niinkuin sienirihmasto sateella. Teitä KEMO painavasti vihaa. Nää Nää, >XP! Olen räppimies, joka kasvaa omien suurien hiuksien sisällä, sisällä. Mä tykkään omasta Ineksestä, mutta toinen Ines on jo pelkästään ihme. Jou, tanssi Ines. (Näytä napaa!) Mä laulan laulua, sinä tanssit napatanssia (Ai että mitä?) Kuuntele miten Basso: Bu, bu, bum. Kuuntele miten Basso: Bu, bu, bum. Kuuntele miten Basso: Bu, bu, bum. Kuuntele miten Basso: Bu, bu, bum. Kuuntele miten Basso: pu, pu, pum, No?